Sunday 21 July 2013

Trial PMR

Hi there. Assalammualaikum kak bang adik pakcik makcik nenek datuk opah stalker sekalian... woi woi jawab lah ngek --' dosa kalau tak jawab, tapi jangan lah amik microphone pergi cakap kat situ. Nanti orang cakap hang gilo, aku tak tanggung tau :* Semalam kan kita otp dengan dia, auch auch. Saje je sebenarnya. Risau sebab dia kata dia marah aku sebab ada satu tweet tu yang sakitkan hati dia. Tapi taktahu ape , yang mana satu pun taktahu. Kredit aku ilek doe. Pokai aku. Haha itu cerite lain lah. Takpayah sibuk, pergi tidur sana. gurau je gurau k. Jangan marah nanti cepat tua.

     Sebenarnya aku nak cerite pasal trial bukan lain. Okay trial aku start rabu ni sampai 1/8. Nervous gila tapi malas gila nak study, haha aku gila kau pun gila lah -,- mula-2 paper tak penting pun, watlek chill babe. Masa panjang kata otakku yang genius ni. Paling takut paper math. Harap-2 boleh skor. Doakan lah aku k k k k :* yang pmr candidate and spm candidates , gudluck k



29/7/2013 - Paper Bm and Math

Aku bangun pukul 4 semata-mata nak study maths. Sekaligus teman ma masak for sahur. Dia banyak pesan dekat aku, dia suruh aku belajar pandai-2. Sebab masa depan itu penting. I'm touched actually. Nvm, bangun je basuh muka amik phone. Tengok je ada missed call dari pendek. Sorry buddyz, tertidur :/ sorrry sorrry hm. Pukul 5, sahur. Ma suruh makan madu. Tak sedap tapi telan jugak. Sampai sekolah, boleh relax-2 lagi. Tengok orang study. Then, tetibe otak aku cakap "komsas masuk latar masyarakat". Tengok-2 betul pulak masuk. Memang rezeki aku lah, alhamdulillah. Time bm, aku dah siap pukul 10.20. tetibe cik rubiah datang class, tengok kiteorang. Ramai yang kena marah sebab tak ikut time dia termasuk aku. Tapi aku cover je. Dia buat semua tu sebab sayang kiteorang. Think positive please? *wink* Lepas rehat, boleh pulak sembang-2. Tetibe heidi cakap "okay semua, simpan buku". Semua senyap. Gelabah aku jadinya. Amik paper maths. Mula mula senang gila, senyum je. Start soalan 14, serius aku down gila. Tak tahu nak jawab ape. 8 soalan aku hentam tapi banyak yang kena. 5 minit terakhir, aku sumpah-2 kertas tu. Bagai orang gila aku jawab tadi. Ni lah padahnya kalau selalu main-2. haih nasib. Tapi check answer tadi, betul 27 je. Ya Allah, boleh ke aku skor paper 2 esok. Wish me, pray for me.

Okay bye........ nanti sambung THE END