Friday 6 September 2013

PMR AROUND THE CORNER

Hi gang ! Happy saturday ! Ok nak cerita pasal pmr. Dah baca kan title kat atas tu? PMR AROUND THE CORNER. Hoho gila tak nervous. Aku yang pmr candidate lagi macam orang gila. Tapi i'll try my best. Memang aku nampak macam sosial sikit tapi aku tahu bila aku belajar, bila aku perlu belajar. thanks for your advise dear my friends :) Aku tahu kau taknak aku hayut. Thanks okay. And goodluck too. Pmr kira-kira 3 minggu lagi. Sedar tak sedar, dah nak dekat sebab harini 7/9. Ya Allah, takutnya. Sekarang dah start study. Tapi bila orang tanya , aku mesti jawab "tak study langsung". 2/10 tarikh aku kena perang besar dekat dewan. Sekarang baru lap lap senjata. Belum lagi nak dirikan khemah. Faham kan? Maksud mendalam sebenarnya. Okay sekarang taknak fikir apa apa lagi, pmr lebih penting. sebab pmr penentu aku ke mana lepas ni. Teringin nak gembirakan pa dengan ma. Aku try dapatkan straight's A. Sebab aku tahu itu je hadiah paling berharga bagi mereka. Aku sayang mereka. Hm *wipe tears. Okay to PMRians yang lain, kita senasib. Kita kena berperang. Tapi kita berperang seorang diri. Keadaan yang berlainan. Senjata yang lain. Jangan mengalah k kawan kawan. To kawan kawan lama, gudluck jugak. Nanti kalau ada masa lepas pmr, kita jumpa k. Miss them. And gooodluck guys !



To PMR candidates ..................