Monday 1 July 2013

You see my SMILE not my PAIN :')

Masalah? Kawan? Keluarga? Semua dah sebati dalam hidup aku. Memang susah nak langgar semua tu, tapi kena kuat sebab hidup takkan sempurna kalau takde semua tu. Sometimes, boleh jadi kenangan paling indah or kenangan paling menyakitkan kita. "We'll do". Memang aku tak cerita dekat orang, aku taknak orang masuk campur hal aku. Aku dengan hidup aku, kau dengan hidup kau. Memang susah nak terima semua ni tapi redha je lah. Haters selalu datang hancurkan k'bahagiaan kita, kurang kasih sayang agaknya.


You know my name. Not my story.
You see my smile. Not my pain.
You notice my cuts. Not my scars.
You can read my lips. Not my mind.
You see my body. Not my abuse.
You see my name. Not the names i've been called


MASALAH:

Terlampau banyak. Masalah kawan, masalah keluarga. kadang-2 benda yang remeh pun nak jadikan isu. Gaduh? Haha dah biasa. Lagi-2 dengan kawan n keluarga. tapi seteruk mana pun aku dengan keluarga aku, aku tak pernah nak tinggalkan dorang. Keluarga aku selalu ada time aku susah. Sama lah dengan "True Friend" aku. Dorang pandai buat aku senyum. Tapi aku tak suka tak suka cerita masalah aku dekat dorang, bukan apa, taknak dorang risau ke ape. Hm *wipe tears* Hidup aku penuh dengan kesedihan, memang lah aku berlagak okay dekat depan semua orang. Sometimes aku termenung, kenapa masalah tak henti-2 datang dekat aku. Mungkin tengah diuji, atau memang nasib. Tapi tak kisah, as long as i'm happy today :')


EX-BESTFRIEND:

Aku tak nak bagitahu siapa kau. tapi aku nak sangat cakap, aku nak kita jadi macam dulu "ketawa bersama, menangis bersama". Kau lupa aku lepas kau jumpa kawan baru. Kau layan aku pun macam nak taknak je. Sedih lah bodoh :'( memang aku tipu lah kalau aku cakap aku tak pernah kisah pasal kau. Dulu, kau selalu temankan aku, dimana ada aku, disitu ada kau. Tapi sekarang? Dimana ada aku, disitu ada bayang-2 kau :') YaAllah, kenape kau buat aku macam ni sayang? Kau pernah janji dengan aku, yang kita jadi sahabat selama-lamanya. Tapi mana janji tu? Kau buat tak kisah je. Dulu kau tak pernah marah-2 aku, tapi sekarang benda kecik pun kau nak maki maki. Aku diam sebab aku taknak kau sakit hati. Sebab aku tahu, kalau aku marah mesti kau benci aku. Aku taknak semua tu. Siapa tak sedih bila dari sekolah tadika kita rapat? Biar aku jaga hati kau, biar aku buat semua tu dekat kau. Tapi satu je aku nak cakap dekat kau "Aku sayang kau sangat-2".