Saturday 6 July 2013

6/7/2013 - Story by me, Alia and Soleha

Saturday, semua tahu hari cuti. Semua cuti tapi aku tusyen >< Tusyen dekat ET tapi best ada Mrs.Lee ajar Math, gempak gila. InsyaAllah, boleh skor A dalam PMR nanti. Mula-2 plan nak pergi pukul 12:30 tapi angah taknak bangun. Last-2 suruh ayahandaku tu hantar. Sampai pukul 1, then naik kfc kejap. Jumpa Alia, soleha n ain. Then, baru gerak ET dengan wan and ewkin. Masuk kelas je duduk sebelah si kembar tu, Husnina lah. Almaklum lah, eycha dah tak tusyen. Sedihnya :( takdapat buli dia dah. Tetibe, teringat time selipar dia putus kat ET, lawak je. Terus taknak belajar dia. Orang pandang je dia. Haha.... kebetulan, aku belum amik paper bulan 7. Aku suruh lah husnina temankan amik paper tu, malu lah woi wkwkwkwk. Then, masuk kelas , Mrs Lee dah ada dekat dalam. Dia ajar semua then tetibe dia promote kelas KH (Perdagangan), kelakar gila time dia tanya "Akaun tu ape?". Ada yang jawab "simpan kira" "kira kira". Mrs Lee: "semua salah, Akaun tu berbentuk 'T', terbahagi kepada dua iaitu debit and kredit". Me: Laaa sama ah tu, hek eleh. Then, ada lah sorang budak lelaki phone dia kena rampas, kan dah kena. Kena bayar 5 ringgit, denda. Padan muka. Sebelum habis kelas tu, husnina sabrina wan ewkin nak beli bubble tea. Kecoh main kira kira, cikgu suruh salin nota , dorang kira kira duit. Then, balik tu sabrina pergi dengan budak india tu. Aku turun call lah si soleha.

 McD Klang

Then, dia suruh tunggu kat McD. Turun cp, nampak Alia. Wuhuu... then, duduk. Takkan duduk je kan, ada lah benda kiteorg buat. Haha time tengah sembang tu, ada lelaki dengan mama dia duduk dekat sebelah soleha. Mama dia suruh dia jaga barang. Dorang pergi perli-2, bongok malu lah dia. Lari terus haha. Kesian gila tengok dia. Tengah sembang tu, tetibe ada orang nak amik gambar dengan alia. haha suka lah tu dia. Then, cerite pasal something yang menyakitkan hati. Soleha: aku bengang betul lah dengan dia tu, asal lah cerite dekat semua orang? kau tahu si ***** tu tanya aku bla bla bla bla .... ? Me: Laa yeke ? kesian nya. Soleha: kau memang lah, tak kena. boleh lah cakap. Me: fine. Soleha: Aku nak jadi macam kau ah, selagi tak mention nama selagi tu tak terasa. Me: good, hm senang buat kenduri je. Soleha: tak tak, pergi dekat bilal punya tempat yang nak azan tu, buat pengumuman. Me: haa cantik, aku terus buat kenduri. Alia: kenduri arwah. Me: bongok haha. Gelak macam orang gila sampai makcik sebelah kiteorg tu pandang kerek. Then, bla jalan-2 then pergi kfc pulak. Nampak pulak si ex nya alia tu. Mula lah tu sakit hati dia. Muka alia dah lain, nak nangis.Then, bla jalan-2 dekat cp tu. Soleha nak pergi mcD, then terjumpa shrek. Lol nampak shrek kutip air dekat tong sampah. Soleha: kesiannya dia. Me: kahwin lah dengan dia. Soleha: babengg haha. Then, lapar. Sebelum tu, ada budak cina n geng dia buat something. Aku dengan alia je nampak rasanya. Aku cakap nak tu dekat alia tapi macam mana nak buat tu :/ Then, pergi beli kentang dengan air je. Letak garam n black papper banyak-2. Pergh sedap gila. Then balik tu, naik bas. THE END

*cerita ini bukan rekaan*

MALAM

Semua tweet emo je. Marah sana, marah sini. Yang Alia nya tweet sedih tweet saki hati tweet pasrah. Dm aku macam tengah nangis je. Sebab EX dia ler tu, bengong. yang soleha marah gila gila. Tweet dia memang sama apa yang aku rasa. Sometimes, aku tak boleh diam diri. Aku banyak dah sabar dengan orang. Tunggu masa je, aku sound orang sebenarnya. Aku penat layan semua ni. Kau tak tahu kan? So, let it go. This's my problem, not yours.




Lebih kurang macam nilah tweet dorang, banyak lagi act. Tapi malas nak printscreen je. Masa itu emas _|_ haha. The bengang moment bila nak bukak acc alia tak boleh, soleha pun dah try. Tak boleh jugak. Dah sah-2 ada orang tukar pass dia. Motif? Dendam? Fuck you bitch _|_